torsdag

hade grymt svårt att sova inatt, låg vaken ett par timmar innan jag somnade och när jag väl somnade så vaknade jag av att näsan var grymt täppt och halsen kittlades! YEY! det var bara till att stiga upp i morse ändå, dock plockade jag ur träningskläderna som jag reda packat, haha.
två lektioner och slutade halv elva! så stack direkt och tittade på tapeter eftersom att jag igårkväll fick för mig att mamma och jag ska göra om mitt rum! :) kan nog bli skit bra. mötte upp pappa och vi drog ner till körskolan och bokade körlektion oså, PÅ MÅNDAG KLOCKAN SJUUUUU!
sedan drog han med mig till mcdonalds, så blev en kycklingsallad där. mums. och sedan drog vi en vända på stan!

jag är grymt sugen på gymmet nu.. men halsen vill inte det, så fårse hur jag löser det. ska sätta mig och klicka hem lite kläder nu. eller kanske önska mig när jag fyller år? om jag kan vänta vill säga.. ;)

Kommentarer
Postat av: miaaa

bra att du har börjat igen. saknade my buddy<3

2009-09-10 @ 18:10:18
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0