träning

övningskörde in till stan igårkväll. Det där med uppfång och att backa runt hörn gick väl bra tillsist. Men shit vad arg jag blir när jag inte kan!
Var grymt hungrig också, eftersom att jag låg en del back med maten. Så skulle äta på kaspiens med mia, men det var stängt :( så vi mötte upp Ida och drog till subway! Ida var totalt störd, hahahha!
Mia och jag drog till Jennies lägenhet & bara tog det lugnt. Mys. Jag vaknade halv åtta i morse och då var mia redan uppe?! Snacka om att inte kunna sova, haha. Min hals var äcklig då, så vid nio väckte hon mig med té! :)))
Blev gymmet också, skönt som tusan. och nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske stoppa i mig lite mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0