trött

hade som sagt körlektion vi sju i morse. Det gick superbra! jag kanske kan få ett körkort tillsut ändå? haha!
yepp..
fördrev några timmar, för att ha tre lektioner mellan 10-16. hur fan lyckas man dra ut tre lektoner så mycket? men jag höll mig hyffsat vaken, iallafall mestadels! ;) och sen ville jag bara hem och sova. halsen och näsan sätter sina spår.. Men det blev att sätta sig med mamma och söka stipenium istället. underbart att jag alltid är ute i sista minuten!
men nu har jag iallafall fått i mig lite mat. orkar inte ens gå fram till tvn och sätta på den. starkt jobbat emilia! :D

något tekniskt snille kankse kan komma och fixa mitt ljudpå datorn? det är sjukt segt utan, och jag är inte så sugen på att sätta mig vid den stationära.

har fått ett kusinbarn idag också. så nu är inte jag och johan yngst i släkten längre! ;) sååå sött.

ska nog sätta mig med en stor kopp té och melissa horn eller lars winnerbäck ikväll. mysigt :) stänga av lite också kanske?

you would never take a walk with me, would you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0