yey! :)

blev gymmet ändå. men gud vad skönt det var, lyckades faktiskt andas genom näsan när jag sprang! underbart.
har faktiskt varit duktig idag. har bokat körlektion, på måndag klockan 7, yeyeyeye! nervös.
har även tvättat två maskiner. förvånade? yes, det kommer mamma med bli, och hon kommer total-älska mig.
konstigt vad jag kan ha behov av mami. ska snacka med henne om de nya tapeterna, och ska dra med henne så att hon med får se dom. ska även snacka med henne om mina pengar, jag har så svårt att veta hur mycket jag kan handla upp och hur mycket jag ska låta vara på kontot som jag har min egna lilla samling på! till vad vet jag inte, har bara fått för mig att sätta över en del och att inte ta tillbaka dom. smart emilia, haha!

mja, är man smart så letar man runt lite.. har hittat världens klipp. mia och jag ska självklart testa! kommer bli kanon :)
men i helgen blir det jobb. dock bara mellan 10-15 på lördag och söndag, så jag lever på kvällarna ändå, jag looovar! :D
dock är det bara planerat en hemma myskväll imorgon, sitter ganska gott det med. och på lördag blir det NIVÅ med härliga brudar, och efter det far vi nog vidare!

nu ska jag vänta in mamma.. hoppas att hon kommer hem snart! och sedan gosa ner mig med té i soffan, halsen leker med mig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: miaaa

haha! feta kamera. du är söt!

JAA, myskläder mössa, och sånt mys. <3

2009-09-10 @ 22:05:12
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0