boooycombat

Jag sitter just nu och fryser som tusan. Har varit uppe alldeles för tidigt idag. Fyyyy.
Vill bara bädda ner mig och sätta på en film. Inte likt mig alls, och så kommer det heller inte att bli. Jag ska in till gymmet snart och träna med Dessan. Sedan ska jag försöka ta mig hem. Det är ett alltid lika roligt projekt. Då min bror ska till en kompis, mammas möte slutar sex och pappa går inte ens att prata med om skjuts, mitt busskort går ut vid sju och det är även då passet slutar.
Annars får jag träna till halv nio, för det är då Jonathan ska hämtas på stationen. Och någon måste väl hämta honom iallafall? Jag lovar att pappa kommer skicka johan till att göra det. Om han mot förmodan inte skulle komma hit och lämna en bil så att jag gör det? Njae, är inte ens sugen på att träffa honom.
- Det löser sig alltid, det har det alltid gjort förrut.

Åt lunch med Elli och gick en sväng på stan innan. Jag köpte med mig två tröjor till mig bror, två naglack, proteinpulver och en deodorant. Jag kan verkligen inte låta bli.
Har även betalt en del saker inför studenten idag. Ska betala barcelonaresan och balen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0