I burn up in your atmosphere.

har fått en hel hög pluggat idag känns det som. Fint. Har dock en stor del kvar. Men en bit på vägen iallafall!
Har även passat på att sitta ute och äta, dricka kaffe och allt det där. Har varit underbart väder. Håller det i sig ska jag lätt se till att få i mig en glassiären-glass snart! :)

Var på gymmet och bosun med Dessan. Skönt som tusan. Men attans vad jag svettades. Utan att ha fyllt på med allt för mycket vätska alltså.
Tog mig hem och innan jag ens hann duschat så var jag ute och gick med Ellinor och oski.. Så skönt. Jag hade nog kunnat gå ut och gå 15 gånger på en dag alltså. Bli nu inte avundsjuka, jag har ätit maassssor choklad idag också ;)
Mycket snack och en del delade tankar. Puss!

Ligger i sängen nu. Känner mig fräsh efter en uppfriskande dusch med peeling och grejer. Dessutom luktar doftljusen på mitt rum underbart.

Högskoleprovet i 8 TIMMAR på lördag. Huuuuaannamej. Men jag ser faktiskt fram emot det lite. Jag tänker inte öva, och det kommer kanske gå åt skogen. Men ändå lite spännande. hihi, värst vad positiv jag blev? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0