ledig onsdag

Måste säga att jag sov sjukt mycket bättre inatt än igårnatt. Trots att jag drömde som tusan inatt. Både bra och mindre bra drömmar ;)

Började direkt med svenskan när jag steg upp, vet inte hur jag kundra dryga ut på det så mycket, för det lilla jag fick ihop tig det grymt lång tid.
Har skrivit lite på projektarbetet också, och skrivit ner psykologin eftersom att det är prov på måndag.
Är inte alls sugen på att plugga mer och vill inget annat än att gå ut och gå med Ellinor. Men, jag har ingen bil.
Har tittat igenom blocket idag också och blir vansinnig, jag måste ha en bil..
Mia ska komm hit och fika snart, höll jag precis på att skriva, men fick ett sms precis 'Ledsen gumman, måste dissa dig. Måste ta tag i puggandet' (; hm, jaja.

Dessan komer hit lite senare iallafall och ska hjälpa mig lite med balklänningarna, innan vi ska in och träna bosu.

Har fått en del viktiga mail skickade idag också. Känns alltid bra efteråt, men känns som att jag missat något då jag känner mig orolig. Bra Emilia .. nonono

Kommentarer
Postat av: miah

HAHAH! du skriver verkligen ut det jag skrev ;) du är för söt babe!

2010-04-07 @ 15:40:40
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0