redan torsdag.

'Oj! Var det rea? Den tar vi!' så har det mestadels låtit i mitt huvud idag. Så, en del kläder och smycken rikare är jag nu. Är faktiskt nöjd ändå, blir ju en billig helg.

Drar nämligen till göteborg imorgon, har halva släkten där. Farfar fyller 70 så det blir fest. Kanon! Skönt att komma ifrån allt en stund också faktiskt. Annars blir det så lätt att jag drar ut trots att jag har planerat hemmakväll ;)

Har kört ett konstionspass på gymmet också, och nu tänkte jag höra runt om det blir utgång ikväll elelr inte!

Kommentarer
Postat av: desireé

ska vi börja med konditionsträning nästa vecka eller ? :D

2010-04-03 @ 15:21:03
URL: http://desireean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0