wooho

Jag drog mig upp i morse med tanken på allt plugg jag har denna veckan och att många av mina vänner har lov. Onsdag som egentligen är vår hemstudiedag skulle jag ändå in på. Har en bokrecension där jag läst halva boken och en muntlig redovisning i svenska tills på torsdag. Fredag skulle bli en vanlig dag med städning och förberedelser inför lördagen. På måndag har jag psykologiprov.
Dessutom hade jag ont i halsen. Vilken början va?

Efter en lektion i skolan, som förövrigt är den enda, så säger vår lärare att vi visst har hemstudiedag imorgon, och dessutom är fredag en studiedag. Underbart!
Så, nu ska jag läsa boken. Av Franz kafka, försök hitta något tråkigare.
Är nästan lite mysväder nu också, så ska se till att bädda ner mig ordentligt och njuta av timmarna innan gymmet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0