återhämtning tack :)

Hihu. Ställde klockan på halv nio imorse, trots att jag är ledig idag. Men har ändå sovit sedan iallafall elva igårkväll, så mer sömn skulle jag nog inte ha iallafall :)
Fick en del pluggat imorse med. Låg en del back i svenskan, nu ska den nog vara i fas. Skickade en del mail med, sådant som måste göras.

Drog in till gymmet för lunchpasset med, powertraining (cirkelpass). Jag var så sjukt trött i min kropp efter det. Antar att jag behöver återhämta mig lite mer innan jag kör armarna igen med tanke på mitt pass igår. Men imorgon är det dags för pump igen!
Ringde kvar över nio i morse för att anmäla mig till bosun som är vid fem. Det var fullt redan då. Anmälningstiden börjar vid åtta. Det måste vara ett sjukt kul pass med tanke på det. Jag står som första reserv iallafall, fårse om jag får plats eller inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0