biffemilia

STRESS!!! måndagar är alltid stressiga. eller ja, jag gör dem stressiga, för det är så grymt mycket jag vill hinna med.
Har iallafall pluggat sjukt mycket idag i skolan, då jag ligger efter en del så måste jag verkligen ta tag i det. Kom hem och ställde mig direkt och lagade mat. Biffarna är färdiga nu och ska ätas sen, gjorde med några med ost i och de flesta med tacokrydda. Sjukt got :) jag borde bli biffkock.

Nu har jag helt plötsligt en liten stund över. Ska spendera den väl. Blir nog att fixa naglarna och kroppen. Brukar avsluta med ett bad, men det hinner jag inte med idag.
Senare ska jag in och träna. Idag blir det nog stepstyrka om jag inte får plats på pumpen, står som reserv där. Därefter blir det spnning. Kör härifrån tjugo över fem och hoppas hinna med ett ärende på vägen. Kommer hem igen runt halv nio och DÅ ska jag bädda ner mig.

Tiden räcker inte till. Det är så mycket mer jag vill hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0