bilder från igår :)

Hade detta varit för en timme sen så hade jag nog börjat berätta om hur bra allting faktiskt känns nu. Att jag har bytt syn på livet, ser något positivt i det mesta och att det händer precis lagom med saker med bra folk. Att jag känner mig stabil i mig själv och mer bekväm än på väldgt länge.
Det är väl just att jag hade denna tanken som gjorde mig väldigt öm igen. Jag hittade en öm punkt mitt i allt detta stabila och rotade runt lite extra. För att plåga sig själv på det sättet är ju underbart? eller nej.
Jag kommer igen. Även denna punkten ska stärkas upp :)

Igårkväll var det iallafall tänkt att Mia och jag skulle käka lite hemma och sedan dra till jh och ta en öl eller något, jag skulle köra.
Det slutar med att vi drar hit dessan med, som deddutom körde hit. Så jag drack också, och dessans kläder gjorde det med ;) HAHA! Lätt kvällens händelse. Hur det gick med att jag skulle laga mat bör jag inte nämna va?
Adam kom också och joinade oss. Så vi drog vidare mot The kings dive och tog ett par öl, vidare till frasses och sen hem. En jätte trevlig kväll :)
Mia sov här inatt och drog på eftermiddagen, och ikväll har Sanna varit här en runda. Super :)


Dessan och jag.


Adam och jag. Posen fick jag till ;) haha


my girls! :D

Kommentarer
Postat av: miah

jag trivs med dig, och stannar hos dig<3

2010-02-07 @ 22:31:09
URL: http://miiih.blogg.se/
Postat av: Sussi

aeh fyfan vad snygg du är!

2010-02-08 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0