:D

Drog ner till gymmet med Dessan efter idrotten, fick bli armar, axlar och rygg idag. Passade på att öka vikterna idag med, och shit. Haha, men tungt ska det vara!
Körde axelpressen (finns det någon som är stark i den?! haha), och iallafall så sitter det en kille på en maskin bredvid. Jag kör min sista omgång och när jag är klar så säger han 'Vilken härlig pose du fick till!' hahah ..
Jag kan tänka mig hur fult det verkligen är när jag tar i.

hahahah föresten. Sussi. Så sjuk! men shit vad kul. Perfekt med bra källor alltså!

Imorgon är jag ledig. Ska se till att göra två svenska läxor och skriva idrottsuppgiften. Ett träningspass på det också, sedan får vi se vad som händer! :)

Kommentarer
Postat av: malle

det försvann nog med tristessen gällande utbildningen, fuck vad jag hatar den :(

2010-02-16 @ 19:35:55
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: Sussi

Hahaha i knoooooow. ;)

2010-02-17 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0