:D:D

Min laptop dog igår. Den vägrade starta. Nu är den igång igen, hiiihu. Trogen är den!

Super onödig dag i skolan, hade historia och gjorde inte ett skit, haha. Hämtade mamma vid tågstationen :) Så nu är hon hemma. Vet ni vad hon hade köpt till mig?! :D Parfymen light blue, jag älskar den. En chanel ögonskugga med, i basfärg. Hur bra är hon inte? UNDERBAR!

Jag ska strax ta bilen med mig in till gymmet och sedan träna lite i gymmet innan det blir pump och spinning. Sen ska jag försöka hinna hem till outsiders, det är ju bäst!

Kommentarer
Postat av: malle

saken är den att mina armar är biff och ser tjocka ut på bild. inte okej! :(

2010-02-08 @ 21:38:16
URL: http://mjensen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0