:(

Oh shit. Nu grinar jag lite.
Tittar på extreme home makeover. Dom är hos en familj där mamman och den sjuåriga dottern har cancer.

Dottern: Jag vill vara bebis igen.
Ty: Varför sägr du så?
Dottern: För jag vill vara kvar här på jorden. Jag vet ju inte hur det är i himeln..

Fy fan vad sådant gör ont. En sju årig tjej?! det ska inte ens få hända. Tanken på att dö ska inte ens få finnas. Vart tar hennes barndom vägen? Så länge hon får leva ett hyffsat långt liv kanske det inte spelar så stor roll.
Jag måste lära mig att uppskatta livet på ett helt annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Jag gråter alltidalltid till Extreme HomeMakeover.

2010-02-17 @ 16:53:38
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0