fredag!

Blev en myskväll hos pappa igår efter ett stenhårt pump pass! sjukt.
Smilla är skendräktig, så hon låg i stort sett på mig hela kvällen och mös. Som tur väl är tycker jag också att det är mysigt!

Var i skolan till tolv och sedan drog sanna och jag till stallet där hon har Zorro. Pysslade och mös lite, och jag red också lite, var super längesen, men man märker att en del sitter i. :)

Drog till Mc efter det och käkade lite och nu är jag hemma. Skönt. Kan inte bestämma mig om jag ska mysa ikväll eller dra någonstans. Återstår att se! :)

äntligen är det lov iallafall, och jag har inte ett skit inplanerat, vilket är skönt det med. Träna, ta det lugnt, festa och umgås kan jag tänka mig att det slutar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0