hunnit med mycket.

Jag hade tänkte myskväll igår. My ass. Tänkte dra in till Dessan för att ta det lugnt och kanske dra till axel för småfest och spel. Slutade med att jag har sjuttiofem samtal att svara på samtidigt, och inte kommer någon vart med min sminkning. Resultatet blev iallafall att köra in till stan och hämta Dessan och Elli, för att sedan köra och hämta mia, och sedan till gamla kontakter i ronneby. Trots att jag var nykter hade jag riktigt kul.
Efter några timmar så drog vi tjejer ut i karlskrona, där det var helt okej, dock smådrygt.
Runt halv tre tänkte vi sticka därifrån, med alla som skulle ha skjuts på olika håll. Blev väl sådä med det men körde iallafall hem Elli till stoffe, Robin till spjutsbygd och Mia till jämsunda. Då var väl klockan runt 03.30-04.00. Körde vidare till ronneby. Där mina byxor blev 'blöta', så när jag skulle köra hem en del personer jag knappt träffat så fick jag köta i badbyxor, ahahaha. Då var klockan typ 05.00. Kom iallafall tillbaka dit, och när jag ska köra imorse så ser jag att jag har fått fem hundra jävla spänn i parkeringsböter för att jag har stått på en parkeringsplats som någon hyrt. Men skylten var ju täckt med snö, så hur ska jag se det?! ;) Tittade igenom papperna här hemma och tror inte det är böter, utan att denna människan har skrivit på ett gammalt kvitto, haha.

Tog en tur till Mia på vägen hem och är hemma nu. Fårse vart kvällen bär mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: miah

både du och jag är fundersamma vad som händer typ! :D

2010-02-20 @ 16:33:37
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0