jag njuter av livet.

Dagen blev supermysig.
Fick en del pluggande gjort, svenskan, idrotten, naturkunskapen och en del på projektarbetet. Perfekt!
Har tränat med Dessan, tagit det lugnt och myst här hemma, varit ute och gått med Sanna, och även följt med henne till stallet.
Ryktat, pulat och myst med hästarna. Oh, jag saknar det ibland. Att kunna gå ut när man vill och lukta på en häst och bli lite skitig under naglarna. Och pussa på dom lite med, på den mjuka mysiga mulen. oooh :) Börja rida iallafall lite igen kanske?

Måste också tillägga att på något sätt känns det som att jag har vuxit sjukt mycket. Mitt sätt att reagera har förändrats totalt, och det har bidragit till att en del roller och relationer har förändrats - till min fördel. PUSS

Kommentarer
Postat av: miah

PUSS PÅ DIG MED BÄSTAVÄN!

2010-02-17 @ 22:43:03
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0