Kaffe!

har inte fått något vettigt gjort alls. Har sjukt ont i magen. Säger som jag sagt förrut, ont på ett sätt man kan stå ut med och känner att man lever. Men ibland vill man bara krypa ihop till en boll ändå!
Har fixat naglarna lite iallafall :)

Ska ta bussen till gymmet runt halv fyra och sedan gymma fram tills fem då pappa ska följa med på en timmes pump :) efter det följer jag nog med upp till honom. Kan vara skönt ibland.
Så, jag måste packa lite också. Eller iallafall byta om till kläder jag ska ha med upp, packa träningskläder, smörja in benhinnan osv.

Eftersom att jag har tävlat lite för mycket mot min benhinna så har vi nog nått mål snart. Behöver jag nämna att jag förlorade? Så nu lever jag på voltaren. Så länge det funkar så! ;)

Imorgon är det redan fredag och jag har inga planer alls för helgen, och skönt är det. Antar att det slutar med myskväll någon kväll, och en öl eller liknande den andra. Det brukar bli så, och jag hade tyckt det var alldeles för drygt att sitta hemma en hel helg, fy. Dessvärre tycker inte min vän Mia att det är drygt (hon hade kunnat sova sig igenom en heeel vecka ;)), så nu är det nog dags att jag börjar med min övertalning. Jag menar, hon måste ju göra något någon av kvällarna iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: miah

Du är söt! ja det lär bli att jag gör ngt nu, för min jävla besvikelser bara öser över mig. körskolan :(((

men pengar har jag fortfarande inga :) men ngt kanske man kan ordna. få se ;) kanske är trött som sagt :D

2010-02-18 @ 18:06:42
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0