mitt lov :D

nu är jag äntligen hemma.
För exakt en vecka sen fick jag ett sms av Cim där det stod 'Johan driver med mig, han säger att ni ska köra upp hit inatt!' sagt och gjort alltså.
Tog väl en 7-8 timmar upp, och vi kom fram typ fem på morgonen. Så gott att se Cim! Varför bor du så långt bort?
Vi har gått på stan, myst, festat och allt möjligt. Spelar spel också, med andra ord. Fy vad kul. Gustav och Johan vann dock..
Festade i onsdags, jag ramlade med händerna i fickorna, så en faceplant blev det där. Börjar fundera på om näsan är bruten, men det är den nog inte. Cim krossade foten under kvällen också. ;)

Alex och hans flickvän åkte med ner i fredags, så runt elva på kvällen blev jag släppt inne i stan hos Mia. Massa skitsnack såklart, och igår var det fest för Adam som fyllde 20. Grattis igen :)
Drog till ronneby en stund med. Ett bråk senare var vi i karlskrona igen och efterfestade. Så en lång men bra kväll. Idag känner jag mig sjuk så jag myser i soffan med lugn musik.

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

JAG SAKNAR DIG, DET ÄR TOOOOMT UTAN DIG.

2010-02-28 @ 19:57:40
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0