mycket i ett !

Har lyssnat ganska mycket på Hinder - Lips of an angel. Hur sexig röst har han inte?! Försökte lägga upp den här, men klarade helt enkelt inte ut hur man gör.


Fick tråkigt igårkväll, och eftersom att jag redan tränat igår, och hade tränat fem pass denna veckan så drog jag med sanna ner till kassabrons och tog en kycklingsallad. Supergott. Fick mig en skön promenad hem!

Igårkväll la jag mig iallafall i ett bad. Det ger så mycket energi att ta hand om sig själv! Att noppa ögonbryn, fixa naglarna, ansikts- och hårmask, fila fötterna, skrubba och smörja in sig! Jag känner mig så ren efter det. Yes! Tända ljus hade jag med, och mysig musik. Så där låg jag ett bra tag!

Hade skola till halv elva idag, och runt halv tolv så käkade pappa och jag lunch på åhlens, hur gott är det inte? Jag älskar deras buffé.
Under tiden som jag väntar på pappa så luktar jag på de nya parfymerna. Jessica Simpsson - Fancy love, och jag är fast. Fan!
Jag fick en parfym senast i måndags, som jag har sagt att jag vill ha och som verkligen luktar mig. Jag älskar den. Men nu hittar jag denna, som också luktar sjuuukt gott. Dessutom hade jag fått 20% på kicks hem i brevlådan, så ja. Jag får nog köpa ännu en parfym.. Jag som redan har den vanliga fancy. yeye.

Tror jag hoppar över dagens träning då sanna och jag ska ta lunchpasset imorgon :) Runt fyra ska jag iallafall in till stan för att fika med min fina vän sussi. Var ett tag sen, så kan tänka mig att vi har en del att snacka om :)

Mamma kom hem i måndags från Sydafrika, och idag flög hon till Stockholm. Lite skönt att vara ensam ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0