puuumpump

Höll precis på att skriva att det varit en lång dag, men kom på mig själv. Inte har det varit det. Inte utan att jag gjort den lång frivilligt iallafall :)
Började dagen med sovmorgon och åkte med Sanna till skolan. Hade en lektion och efter lunch så hade jag tre timmars hål, så Sanna och jag stack ner till gymmet för ett rump- och magpass. Och kondition såklart.
Söt som hon är så hämtade hon mig när Linn och jag hade haft projektmöte. Så fick skjuts hem och var väl hemma i en halvtimme och han slänga i mig mat och hälla i mig lite kaffe, sedan drog jag in till gymmet igen.
Tog Dessan med mig :) Blev ganska slappt, lite på crosstrainern, lite cykling, lite rygg och lite mer rumpa!

Så ser det ut än sålänge. Kan tänka mig att morgondagen bli ungefär likadan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0