sjuka drömmar

Körde med lite extra vikter på pumpen igår, och det känns idag. Men det är väl precis så som det ska vara.
Dessutom ringer klockan om en halvtimme, och jag har redan varit uppe en stund. Har nog sovit ut och det känns superbra. Att jag sedan drömde att en person som jag inte kommer allt för bra överens med blev min bästa vän och sedan körde ut mig i skogen och tänkte döda mig under ett hus satt väl mindre fint. Dock vann jag, och tyvärr blev denna tjejen sjukt skadad. Dessutom hade hon en sådan bil jag ville ha ;)

Om någon timme ska jag dra mig in mot gymmet för att gå på ett pulspass, sedan hem till Dessan och sedan ska vi nog stp modeller för Mias företagsarbete. Jag känner mig inte helt på den alltså, men man får väl ställa upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0