äckeldag.

Dagen blev värre - Cim åker hem redan på fredag!
jag tycker inte om det alls. Vet inte när jag får träffa henne nästa gång, och det är en jävla bra bit upp till Eskilstuna. Vi har ändå kommit nära varandra och jag trivs med henne. En pangbrud helt enkelt.


Cim & Jag :)

Tur att Mia & gymmet finns, ska väl lyckas spendera en del tid med dom iallafall! :) eller ja, på gymmet. eller i.

Idag är väl antagligen inte rätt dag att berätta hur klantig jag kan vara. But here we goooo. Min laptop har ju varit sönder ett tag, den har inte haft någon connect med internet medan de andra laptoparna har haft det. Vi skulle lämna in den, men den har bara legat här i en vecka ungefär. Härom kvällen när jag halvsov i soffan kom jag på att jag måste titta så att det bara inte är internet-knappen som är satt på 'off' istället för 'on', för den är ändå ganska lätt att komma åt. Men jag var alldeles för trött i det skedet och gosade ner mig ännu lite mer i soffan istället. Nu tog jag iallafall tummen ur röven och gick och tittade på datorn. Hm, vad är då internet-knappen satt på? jo OFF. Och vilken dator sitter jag nu vid? jo, min laptop! så 'sönder' var den!

Ska iallafall ta ut mig på gymmet strax, pump pch spinning står på schemat! :)

Kommentarer
Postat av: miah

hon kommer ner igen hoppas vi! :)

och mig har du alltid (A)<3

2010-01-25 @ 16:41:06
Postat av: Cim [foto]

HAHHA, nej men Emilia lilla vän. Tekniken är inte på din sida.



Ja, vi har haft det jävligt roligt den tiden som jag har varit här nere nu. Vi får tacka Johan med en bukett blommor. Tack, Johan. Tack. "Ni är likadana!" <3



Jag kommer ner snart igen. Om inte sportlovet, så påsklovet. BAMSEBAMSEKRAM

2010-01-25 @ 17:12:00
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0