balen?

Hm, hur ska man göra med balen? jag hade älskat att gå på en bal. en stor bal, röd matta, mycket folk, fina klänningar och fixade frisyrer. Precis som tanken på en bal är. Men det är ingen sådan bal som jag kommer få uppleva om jag går på min skolas bal. Det kommer vara en bal för endast vår skola (Vi treor är typ 40st). Man får gå med vem man vill, jag kan gå med typ min mamma om jag vill det. Självklart är det bra för de som inte har någon annan att gå med, och vissa kommer säkert ha sjukt kul och gå med sin bästa kompis eller något. Men jag vill ha en riktig bal. Precis som man förseställer sig en bal. Oh, hur ska jag göra?

Jag har iallafall inte lagt någon energi alls på balen. Jag har inte funderat på någon att gå med, någon klänning eller så alls. Kanske dags att överväga om jag ska göra det? För hur ska jag kunna sitta med ett gott samvete, sista året på gymnasiet, och se alla andra gå på balen med själv sitta hemma? Jag får helt enkelt bestämma detta snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0