biiiilder


Denna hästen betydde mycket för mig :) Är det något jag saknar med hästarna så är det hon.


Två år sedan ungefär precis. Mia tycker att jag ska bli så blond igen. Jag vet inte, snyggt eller fjortisaktigt?


Vi var på spa, hur lyxigt och skönt som helst. Jag och pappa :)


haha, djurmänniska helt enkelt.


Oh, en bild säger mer än 1000 ord va? På Lars Winnerbäck-konserten -08


HAHA. 2,5 år sedan. Hm, tur man har förändrats iallafall.


Jag har en mamma ;p nästan två årsen.

Får helt enkelt räcka så just nu :) Det kommer fler.

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Hahha, va söt du var (är)! Kul med gamla bilder :D

2010-01-24 @ 21:55:03
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0