bion var asbra!

filmen var sjukt bra och jag längtar tills det kommer en två.. vilket jag antar att det gör med tanke på slutet?
Borde gå på bio oftare alltså. det är mysigt.

och ja, okej, lite mysigt ska det bli att vara ensam hemma. Om jag nu kommer vara det ;p ska göra biffar med hade jag tänkt, hiihu. Dock står jag fast vid att jag kommer få ett helvete med bilen. Den är ändå bra utrustad och hyffsat ny? mamma är iallafall ute och skottar just nu, för ut kommer hon inte, haha.

Kursen också ja. Jag har anmält mig till en träningskurs. Eller föreläsning är det nog mer. Hur man får bäst effekt av träning, vilken effekt du får vid vilken träning osv. Ska bli sjukt intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0