ett långt inlägg :)

haha såja. Var som sagt och sökte jobb igår. Fick nog ett napp ;) så jag har typ jobb nu. eller ja, man ska väl inte ta ut något i förskott, men det verkar så! :) Blir sjukt nöjd isåfall, ett jättetrevligt ställe som hade passat mitt intresse.
Drog in för spinning senare på kvällen, körde en halvtimme på crosstrainen med. Var helt död redan efter spinningpasset. men skönt efteråt brukar det ju heta, inte denna gången. Mina ben har fått alldeles för hård träning denna veckan. Vaderna är sjuuukt hårda och stela. Mia drog iallafall med mig hem och vi tittade på Patrik 1,5. Sådan sjukt go film. Lätt värd att se (om inte alla redan har sett den..). Testade min nya peeling från the body shop när mia stuckit. Lätt värd pengarna. Jag tog passionsfrukt som lukt, luktar jätte gott och peelar satan.

Trots att jag försov mig en halvtimme i morse så hann jag in till naturkunskapen. På torsdagar går jag mellan 8-10.30, och ändå är det så sjukt drygt. Svenska C är nog den drygaste lektionen jag har. Hade iallafall projektmöte med Marcus efter det, och nu känns det bra igen! :) Drog till activa med Mia, eftersom att hon tränar där och det är gratisvecka. Så vi gick på en timmes bodypump. Hihu, det är så sjukt tungt, men skönt må ni tro. Känns såklart ännu mer i benen efter det, men jag ska nog vila någon dag nu.

Mia var här några timmar med och umgicks. och sov, haha :D
Helt plötsligt fick jag väldigt tråkigt, kom inte på ett skit att göra. Men nu har jag kommit på sjukt mycket och kommer inte hinna eller orka med allt ;p skriva loggboken behövs verkligen, ta ett varmt bad med tända ljus osv hade varit mysigt, åka upp till pappa för en kväll där hade suttit gott, göra alla jävla läxor sitter mindra bra men behövs, gå ner och handla åt mamma så att hon får en lite bättre vardag? :) What you give is what you get in return sägs det ju.. har iofs redan diskat åt mamma, det lät göra hennes dag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0