funderaremilia!

jag gick ENSAM på stan, haha. Kom iallafall hem med en kofta, en bolero, ett par armband och ett par ormskinnsleggings. Känns helt okej :) funderar på att köpa en ipod? eller en ny mobil kanske. kan ju faktiskt ha musik i den. aja :)

Ikväll så var jag på spinnen och pumpen. Ny termin, nya pass. spinnen var sjukt jobbig och bicepsen dog typ under pumpen. men är väl så det ska vara :)

idag har jag funderat och grubblat rätt mycket. De flesta hade kanske valt att inte skriva ut det i bloggen, men det är så jag är. Av alla svagheter jag kommit på att jag har idag, så är det nog den värsta. Jag tänker och funderar FÖR mycket.
Kom även på en del saker jag helt totalt missat att visa uppskattning för. Men efter ännu lite tänkande så tror jag nog att det jämnat ut sig nu på sista tiden.

imorgon är det skola mellan 12-16 tror jag. Fårse om jag sticker till cim efter det :)

Kommentarer
Postat av: idis

kanske man skulle kunna kalla det haha :) haft det bra i gran canaria eller vart du nu var? :D

2010-01-11 @ 22:56:10
URL: http://stenqvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0