good night

kvällen igår började väl med att vi inte var allt för taggade. Vi tog god tid på oss när vi gjorde oss iordning, och var väl lite för slappa ;p Cim jag och mia satt iallafall och drack hemma hos cim. Det blev PRECIS som en sådan mysfest ska vara. Sång, dans och skratt blandat med lite fööör personligt snack och nästan tårar. Vi drog oss vidare till natti där det nästan var tomt vid ca halv ett.. Men folket dök upp och helt plötsligt var det fullt och gaaalet kul. Cim har en video på mig och mia när vi dansar och jag sen ska ta en klunk ur min cider, antar att den kommer upp på face eller cims blogg :) Vi hade så sjukt kul åt den imorse.
Efter någon timme på natti så försvann tagget totalt. Hos oss alla. Vi gick hem istället och bäddade ner oss med mat, vilket satt underbart. Natti är inget för oss. Det är kul ibland, och det är kul ett tag. Men nej. Får väl bli pubar ett tag framöver kan jag tänka mig.

Har varit hemma en stund och läst lite amelia. Finns det verkligen ingen tidning som passar 18åringar? antingen är dom ju för typ 14årningar eller 40åringar.. yeye.
Har borstat tänderna för typ tredje gången idag. Det har nästan blivit ett begär tack vare cim och matilda. Nu ska iallafall lägga en ansiktsmask och se om jag kan få denna äääckliga hyn på rätt spår igen :)

lovar fler bilder.. det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0