grinig

skönt var det.. & jobbigt såklart.
stod en stund på crosstrainern också så jag fick skynda mig till bussen, som dessutom var försenad och där stod jag utan halsduk och vantar. Hade dragit på mig båda luvorna och kände hur oerhört fjantig jag måste sett ut.

Mia och jag åker till halmstad på fredag iallafall. Inte sovmorgon då heller. Men det kan väl bli mysigt ändå. Ska sitta på ett tåg i ett antal timmar och likadant på söndag. Är hemma runt nio någongång kan jag tänka mig, om jag kan fixa skjuts hem då vill säga? Mamma är i SydAfrika. Får be henne lämna bilen eller se om pappa har lust att köra in till stan ännu en gång den dagen.
Är ensam hemma en hel vecka efter det. Jag fattar inte hur det ska gå med tanke på att jag kommer ha supersvårt att få upp bilen om det snöar mer, och busskortet slutar fungera vid sju. För någon vecka sen när mamma körde upp bilen sladdade vi som tusan, senare när pappa hämtade mig sa han 'Emilia, det är väl inte du som har kört så med avensisen!?' hahaaa.. Ni kan ju föreställa er hur detta ska gå.
Så redan på söndag börjar stressen igen ;p Ska packa upp, packa träningskläder och liknande tills på måndag, laga mat, och på måndag är dagen fullproppad again.

Jag märker att jag är irriterad = jag behöver mat. haha!
Ska väl fixa i mig lite mat och senare kommer säket ett inlägg om hur skönt det ska bli att vara ensam, bestämma maten själv och hur mycket jag längtar efter kursen på måndag. jaaaa, lite mat ska nog hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0