haha, min dag

inte dåligt att vara uppe nu när jag inte börjar förrän tolv va? Sanna och jag ska träna vid tio.. Dock på activa eftersom att det är gratisvecka där och sanna inte har något kort. Innan det hade jag tänkt diska, steka upp några biffar, äta frukost osvosv. Biffarna ligger på steket, men diska hinner jag nog helt enkelt inte. :)

Var seg som tusan igårkväll, men var ändå inte sovtrött, så jag gjorde mig en smootie med hallon att ha nu på morgonen. Gott? Ja. Men känns lite sådär småstarkt för magen att sitta med en smootie och en kaffe. För starkt kanske?

Efter gymmet med sanna, där jag fortfarande inte bestämt om jag ska träna rygg & armar eller kondition?, så ska jag till skolan för att ha matte C, och sedan cirkelpass på idrotten. Drar antagligen till Ciman ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0