hemma och vänder.

hemma igen :) sov hos ciman inatt och vi har haft det jättetrevligt. glömmer aldrig när jag fick sagt till mig 'emilia, du måste träffa min kusin cim. Ni är typ likadana, ni kommer komma jättebra överens'. Det är precis vad vi gör. Hon borde bo här nere, och det borde finnas fler som henne.

Nu är jag iallafall hemma igen, men ska ge mig iväg strax. Till gymmet blir det denna gången, har en sådan sjuk träningsverk i mina biceps från bodypumpen i förgår, men eftersom att jag tränade mage och rumpa igår så blir det armar, axlar och rygg idag ändå.

Det var en person en gång som sa till mig att jag pratar i gåtor. Jag har kommit på att denna personen hade rätt, vilket jag självklart nekade då. Jag har aldrig tänkt på det på det sättet. Helt ärligt har jag inget svar på hur jag ska ändra det heller. Men om man vet vart man ska har man väl iallafall kommit en bit på vägen, eller?

På fredag blir det iallafall fest. Antagligen studentfest i karlshamn. Jag är inte suuupertaggad på kändistemat, men kanske hakar på ändå ;) hihu.

Kommentarer
Postat av: idaaa

ja emilia, jag vet.. haha :(

2010-01-13 @ 18:17:37
URL: http://stenqvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0