HEMMA!

HEMMA! kom hem igårkväll. Hur skönt som helst har det varit. Allt har varit gratis och jag har i stort sett ätit och druckit hela tiden, lite sådär lagom fräsch känner man sig nu ;) en och annan sanfransisco har väl sjunkt ner, och även öl och sprite. lite bananlikör med, ja, ni kan ju tänka er! :) började iallafall varje dag med en powerwalk.
Matilda, jag och josse hade ett eget rum och hade sjukt kul. Tur att alla är öppna ;) Har haft fint väder, vilket bidrar till mina fräknar, hiiihu. Men det kan vara gulligt, visst? Det var nog precis vad jag behövde. Det är sååå sjukt underbart att vara utomlands, i solen. Lite ironiskt att sisådär de flesta som hörde av  sig till mig inte hade en aning om att jag var iväg, haha.
Kom hem runt halv åtta igår iallafall och körde och hämtade mia och vidare till ronneby för att umgås, snacka och så. Det behövde vi. Vi brukar träffas sådär varje dag men nu hade vi inte träffats sedan två veckor tillbaks, ni kan ju tänka er. Trött som fan körde jag iallafall hem senare, och har sovit så sjukt gott i min egna säng :)

Imorgon börjar egentligen skolan, men eftersom att vi börjar med friluftsdag så tycker jag att jag kan ta igen en del av vad jag missat när jag varit iväg. Jag kör på träning och shopping! :) Ska bli skönt att få lite nytt i garderoben, HIHU. Jag älskar att shoppa. Förvånansvärt så kom jag bara hem med ett armband, ett par skor och lite så till mig själv från Gran Canaria.

Bästa låten just nu är lätt rihanna - million miles away.

Kommentarer
Postat av: miah

prata det kan vi, och utan varandra det är ngt vi aldrig klarar :D

2010-01-10 @ 14:37:51
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0