hero of war

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hahha, en del erfarenheter rikare JA.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga. men har i år ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
kusiner blev det :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
jag höll mig nog i sverige :o om inte gran canaria räknas som jag drog till den 2.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
det är därför det finns nyårslöften.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
en del.. 20 mars, 10 Juli, 8 OKTOBER, 25 december, och lite så.

8. Vad var din största framgång 2009?
jag lärde nog känna mig själv betydligt mer än de andra åren.

9. Största misstaget?
blåögd..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite smått och gott, inte mer :)

11. Bästa köpet?
bra fråga. säkert kläder eller något.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
det gjorde något säkert.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
tidvis - winnerbäck, only time - enya, de är väl de som sitter starkast.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vissa delar av året har varit sjukt jobbiga.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
lett mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat. önskar att jag inte tänker alls.. ;p

18. Hur tillbringade du julen?
hos min morbror med en superbra släkt.

19. Blev du kär i år?
nepp.

20. Hur många one night stands?
hm.. beror helt på hur man ser det.

21. Favoritprogram på TV?
desperate housewives eller greys.

23. Bästa boken du läste i år?
såld.

24. Största musikaliska upptäckten?
hahha, melissa horns nya skiva kanske

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firades hos mamma. sedan fest hos pappa och den bästa utgången ever på det.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det alltid.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
hahaha, vet inte ens om man kan kalla det stil

31. Vad fick dig att må bra?
till största del mamma och mia. Dom ställde upp hela tiden.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
har svårt att bli så såld på någon kändis..

33. Vem saknade du?
det är alltid svåra omställningar när förhållanden tar slut.

34. De bästa nya människorna du träffade?
vet inte ens om jag träffade nya? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0