i mina ögon har du inget värde

hemma efter en kanon helg i halmstad :) Mia och jag var hos Nattha och hade det superbra. Var planerat bowling och mys på fredag, blev bowling (jaaaa, jag förlorade) och fest efter det. Gaaanska taggade, haha sjukt kul. I lördags var jag äckligt seg och efter en filmkväll och lite sovande på soffan lämnade jag mina festande vänner och gick 'hem' och sov ;) as gott sällskap.

är iallafall hemma nu :) Hade en rätt kul reda hem, haha. Lyssnade på rätt roliga samtal, var irriterad som tusan på subwaypersonalen, sprutade vatten rakt i ansiktet osv. Har en del stress framför mig även denna veckan, uuusch. Ska väl ta mig igenom det med :)

I skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå. Det är dags nu. Tänker inte ödsla mer tid på en sådan 'vän'. Inte nog med att jag är kräsen och ställer krav, du är inte värd någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0