kockemilia.

nu är jag ÄNTLIGEN hemma. måndagar måste vara den mest onödiga dagen på hela veckan. Vi hade historia, där vi ska jobba i grupparbeten, alltså ingen mening att åka in typ. Sen psykologi, samma sak.. och sist hade vi internationell. Det var väl det enda som kändes nödvändigt :) På lunchen blev jag iallafall grymt sugen på biffar. Ni som känner mig vet att jag äter kött i stort sett endast för att jag måste. Jag har alltid legat på gränsen till proteinbrist (MEN, jag äter det). Jag blev alltså sugen på biffar. Kvickt som tusan slog jag upp ett recept på internet och bestämde mig för att göra detta :) sjukt gott blev det iallafall och tillsammans med körsbärstomater och en avocado så var det precis vad jag var sugen på.
Nu har jag dock bråttom. Om en timme börjar spinningen och pumpen. Ska byta om helt, ta bort sminket och packa. Det lär jag väl hinna, men att köra i detta vädret lär ju ta en stund in. yeye, om jag orkar efter träningen så drar jag nog hit någon som får roa mig, haha. Att vara ensam hemma brukar jag ääälska, men just nu är jag inne i någon fas där jag vill göra saker hela tiden. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: miah

ÄR DU ENSAM HEMMA?! varför sa du bara inte det? då kan jag ju ta slagget hos dig om du vill det skitunge!

2010-01-18 @ 19:56:35
URL: http://miiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0