latsidan tar sig fram..

Jag kom upp!!! haha. Så vid halv sju var jag nere och simmade :) blev lite chockad över migsjälv då jag egentligen hade sovmorgon till tolv. Ett underbart sätt att vakna på egentligen, och nu är ju dagens träning färdig med.
Eller ja, jag tänker ju inte sitta hemma enda tills ikväll. Så det blir kanske en runda in dit igen. Kanske ska svänga inom banken och fixa visakort med? Det kan ju behövas.

Jag som har pluggat till psykologiprovet vet nu att jag inte behöver göra det om jag siktar på ett g i den kursen. Eftersom att jag är ledig imorgon om jag väljer att inte göra det så tar nog min latsida över. Jag tänker het enkelt skita i att göra provet, för att jag inte vill plugga och för att jag inte orkar åka in till skolan imorgon. (Hoppas nu inte att någon blivande arbetsgivare till mig ser detta). Jag har iallafall försökt mig på datorkunskapn sålänge, men har fastnat. Tur att jag ska upp till pappa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0