mysmode on

Blev en pubrunda på the kings dive igår :) Mycket skratt och en del öl, och som vanligt en del seriössnack med.
Var ganska tomt på Kings, men vi roade oss jävligt bra ändå. Satt där mellan halv åtta och typ elva. Drog hem till Ciman efter det och jag somnade såklart :) En riktigt mysig och trevlig kväll. Jag uppskattar er!

Har varit hos fröken Claesson ett bra tag, kom hem nyss. Är som vanligt ensam hemma. Sjukt mysigt tycker jag, så jag ska göra mig räkmackor och sen ska jag skära upp mango och äta chips och dip :) Bädda ner mig i soffan och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Haha, ja konstigt nog har vi en tendens att komma in på seriösa samtal.



Åh, va mysigt det låter gumman :)

2010-01-23 @ 16:30:45
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0