nanana, glad

känner mig glad idag :) kanske beror på att jag träffade cim igår? eller att jag drömde en extremt härlig dröm? att jag ska upp till pappa och bli bortskämd idag? jag vet inte, men skönt är det iallafall.

Slutade halv elva idag, underbart. Drog upp på stan för att hitta något till imorgon, hade verkigen klädtorka. kan man säga så? Det slutade iallafall med att jag kom hem med ett par stövlar, kanske 10 cm klack, och lite lägre skaft, eller vad det heter. Sjukt snygga iallafall :) Köpte även en klänning från gina, som jag ska fixa till lite men tror att den kommer bli skitbra. Hittade en kortare jacka där med som jag ska köpa imon då dom inte hade hunnit plocka upp den färgen jag ville ha. Så nu har jag nog en outfit till imon iallafall :) kom även hem med en ny mascara (passar på när den kostar 140 och inte 170, haha) och lite så :) tänkte lägga ut bilder på kläderna, men ingenting finns tydligen på internet, och en mascara är väl inte så kul att se? ;p

Har precis legat i ett bad och gottat mig. Det är sååå skönt, och jag älskar att ha min ansiktsmask till. ska väl snart klä på mig och bege mig till mormor en stund innan jag drar till gymmet och kör en timmes pump :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0