skolan borde utrotas

Igårkväll innan jag kröp ner i soffan så gick jag en vända bort till mormor och morfar för att röra lite på mig. Hade inte varit ute på hela dagen så tänkte att då kommer jag säkert inte kunna sova annars. Skönt att prata lite med dom :) Väl hemma högg jag in på mina räkmackor och somnade efter det, haha? jag powenapa? mjaa, det blev så iallafall och jag vaknade en timme efter det. Blev en supermysig kväll och jag grät till båda filmerna jag såg, se upp för dårarna och gladiator. haha, inlevelse!

När jag gått och lagt mig och somnat så vaknar jag av att någon gårr i huset, jag var ensam hemma så jag borde blivit rädd. Men nej. jag bara säger 'hallå?' och får ett svar av mina kära bror, haha. Jag hade inte en aning om att han skulle komma hem. Jag har inte en aning om vad klockan var, men jag hade sovit ett tag och jag gick väl och la mig hav ett kanske. Så jag frågar 'ska du sova här?' och Johan svarar 'jag vet faktiskt inte!' haha.. Man kan ju undra vad han tänkte med där.

Jag gick iallafall upp vid halv tolv idag och började plugga redan vid tolv. Fixade min del av religonsarbetet, eller ja, den delen som skulle vara klar tills imorgon. Har även skrivit ut papperna till psykologi provet på ondsdag. Där har jag en utmaning.. Mycket plugg denna veckan, men jag ska försöka få en del gjort idag så jag hinner med allt annat som ska göras. Så som skolan, träningen, kompisar osv.

Ska iallafall ta en paus någongång under dagen och troligtvis hänga med sara och jocke till mc, fast jag har ingen bil.. Ska gå en sväng med, om jag inte väljer att gå ner och simma istället. Hade varit riktigt skönt, men då får jag snabba mig nu :)

Kommentarer
Postat av: Dann

Jag håller inte med, skolan är inte en hemsk plats <3

2010-01-24 @ 13:59:01
URL: http://gwapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst lägger man ner rätt mycket pengar på kläder? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika klädbutiker, ex. H&M, JC och Nelly.com. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20460



Hoppas vi ses!

2010-01-24 @ 14:05:24
Postat av: Liiv

Håller med, skolan gör en bara stressad :o Fast samtidigt behöver man den för att komma nånstans. Fast fanns den inte så skulle det ju inte behövas för då har ingen utbildning ;D

2010-01-24 @ 14:21:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Oh I agree! Fast den behövs ju, men riktigt skitjobbig är den. :|

Peace and love :D

2010-01-24 @ 14:35:21
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0