supertaggad.

blev inget gym imorse, jag klantade till det ordentligt och glömde saker hemma vilket gjorde att jag fick vända halvvägs. Jag sprang en runda istället, vilket var skönt det med :) Elli och Josse hade cirkelpass på idrotten, jobbigt men skönt. Drog till loket efter det och solade. Kan väl ha kvar lite av brännan iallafall? :)

Ska ta mig en promenad bort till affären snart. Ska köpa med mig något gott tänkte jag. Kanske lite torkade frukter? nötter? ananas? Vi fårse helt enkelt. Sedan ska jag lägga mig i ett bad med ansiktsmask och sådant tänkte jag. LOVE IT! eftersom att jag fortfarande sitter här i träningskläder så kan det behövas ;p

Brukar vara lediga på onsdagar men imorgon har vi datorkunskap mellan 10-12. Det ska jag nog klara av att ta mig in till. Efter det så ska Mia och jag ta en runda och söka jobb. Nej, vi ska självklart inte söka tillsammans, men går väl runt tillsammans och stöttar varandra, haha. Jag vet iallafall två ställen jag ska söka på, men jag skriver självklart inte ut det så att ni kan ta er dit innan mig ;) Jag hade älskat att få jobb där. Men det är väl svårt just nu kan jag tänka mig. Jag tänker iallafall försöka, för det finns faktiskt en del jobb att få ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0