veckans planer

Veckans planer:
Tisdag: Simma 6.30-7.30, om jag tar mig upp. In till The body shop för att noppa öfonbrynen, vem vet om salonger gör under? värt att testa iallafall. Matte 12-14. Plugga på psykologiprovet, kanske träna och sedan upp till pappa och göra datorkunskapen.
Onsdag: Tandläkaren 8.10. Plugga på psykologin. Powertraining (cirkelpass) 11..30-12.15. Psykologiprov vid 14.30 och bio med Mia och Tove vid 18.00 :)
Torsdag: Skola till 10.30 och sedan till Cim för att hon ska fota mig. Hur ska detta gå?! hon ska nog allt lära mig. Träning efter det.
Fredag: Skola till 12, och sedan ser det ut som att det blir halmstad :)

Ska bli intressant att se hur mycket som blir som planerat. Något brukar alltid ändras :)

Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Fan va du tränar! Du ska bli min nya förebild, såfort jag har löst in presentkortet på F&S ;)

2010-01-26 @ 09:33:42
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: miah

duuu? du får kolla om vi kan åka tidigare ;)

2010-01-26 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0