were are you now?

sitter här och dricker kaffe. försöker vakna till lite :) Har drömt som tusan inatt, varje gång jag vaknat och sedan somnat igen så har jag drömt om samma sak. ganska jobbigt kan jag tycka, speciellt när man bara vill få ur skiten ur huvudet :)

Det är friluftsdag idag, som jag inte var så sugen på. Så istället är jag hemma, men ska in till stan om någon timme. Hoppas på att bli en del fattigare, men har inte en aning om vad jag vill ha. Träna ska jag med göra, eller om jag kör på spin och pump senare ikväll.
Hur som helst så är det skola imon, dock ingen lång dag. men jag är så osugen man kan bli. Jag har nog en ganska jobbig termin framför mig, och just nu finns det annat jag vill lägga tid på än skolan. Ska hinna med att träna med, och plugga. Hur ska jag få tiden att räcka till? jaja, jag tror att alla sorts relationer behöver prövningar ibland. För att se vilka som bara flyter med och vilka som verkligen bryr sig. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, jag behöver inte dom som inte behöver mig. Jag ääälskar att träffa nya människor, men jag väljer mina vänner väl.

men ibland kommer blåögdheten fram. eller om det beror på att vissas sätt att bete sig kan ändras på nolltid?

We both know that the storie is ending, we play the parts but we're just pretending..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0