Anna Anna

Nu kanske jag drar in lite för starka åsikter. Men denna Anna Anka..

Allt snack om hur man har ett bra förhållande och har kvar sin man:
- Sug av honom varje morgon
- Ha sex minst tre gånger om dagen
- Please him
och allt det där..

Jag förstår att man kan se upp till henne, men endast av den anledningen att hon vågar stå för det hon tycker (dock har hon ju nu totalt ändrat åsikt).
Skiljsmässan kom. Så, så bra kan ju inte hennes förhållandetips funkat?
Dessutom låter det nu istället 'Paul Anka, go and fuck yourself' 'Nu kan jag pöka. Jag har ju inte haft ett riktigt ligg på 7 år. Hans pung hänger ner till knäna'

Hennes inställning till tjejer håller jag inte alls med om, och nu får hon nog hitta något annat för att väcka folkets intresse. Hennes teorier har ju redan blivit krossade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0