bosu med boll

Inte konstigt att jag alltid läser mitt horoskop, efter att ni har läst detta så känner ni mig ;)

Sex & Kärlek:
Du är på flörtigt humör, men men vill ha mer än spanande och snack. Du är sugen på het passion och erotik!

Vänner & Nöjen:
Det sociala umgänget är kul men komplicerat. Du gillar påhitt men kommer intiativet från andra kan du slå bakut om det inte stämmer med dina förväntningar.

Karriär & Pengar:
Du har inget emot att jobba hårt och är ovanligt praktisk på ett sätt som passar dina planer utmärkt.

Chans & Risk:
Du har svårt att få grepp om saker som pågår i utkanten av din bekantskapskrets och kan bli stressad över att inte ha koll.


Har diskat, lagt in en tvätt, lagat mat, gått ner och handlat, plockat upp skiten ur Majas kattlåda, tränat och bara plockat undan idag. Känner mig sjukt duktig då jag aldrig brukar göra sådant.

Föresten, var första gången jag var på bosu. Det passade mig utmärkt. Benhinnan med, eftersom att det är en boll man landar på efter varje hopp :)
Eftersom att man även måste hålla balansen under de flesta övningarna så ger det kroppen mer träning än maskiner. Ska försöka att hålla mig till det på onsdagarna framöver.

Imorgon blir det en tripp till Kalmar med i stort sett hela klassen. Dessan och jag kör själva då jag hoppade in nu i efterhand. Men det ska nog bli supertrevligt. Kolla in högskolan och förhoppningsvis få lite koll på hur jag ska spendera mina nästa år. Även en sväng till Ikea blir det då jag behöver köpa nya saker till rummet. Ska försöka lägga ut bild på det jag köper imorgonkväll!
ett par jeans hade ju inte varit fel att få med sig hem heller då de jag hade igår SPRACK när jag satte mig i bilen, HAHAHA! och de var inte ens tighta..
En god lunch på det och ett träningspass när jag kommer hem så är min dag fulländad.

Nu blir det greys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0