:D

Somnade innan klockan var halv tio igår. Det behövde jag! Kom inte ihåg när jag gjorde det sist, och det var så skönt :) Vaknade till och med innan klockan och befann mig på gymmet innan skolan!
Ändå problemet med att gymma innan skolan, är att man inte har något att göra efter skolan. Ändå gick jag till fyra idag, vilket inte händer allt för ofta. Har iallafall varit inne där jag sökt jobb igen, och ska återkomma ännu en gång. Undra om jag någonsin får det jobbet? Återstår att se. Ska ringa på onsdag bad han mig.

Det är så sjukt underbart väder ute. Jag ska nog ut och gå en runda. Innan det blir allr för mörkt och innan jag ska upp och lämna bilen till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0