En full dag. BRA! :D

Puuuuuh. Blev en upptagen dag :)
Drog in till skolan för ett miniseminarie som gick superbra. Fikade med sussi i några timmar också. Jag har sagt det förrut, jag säger det igen. Så himla skön tjej som verkligen tänker som jag. Jag tycker grymt mycket om dessa fikorna (?)! :)

Körde hem och stoppade i mig en macka och passade på att kolla mailen. I N G E T svar.. Jag vill köpa bilen! Får helt enkelt ringa honom imorgon.
Stack direkt ner och simmade och sedan upp till pappa en stund.
Nu väntar jag på sanna som ska sova hos mig inatt! Jag har typ blivit rädd för att sova ensam hemma, haha.

imorgon börjar jag redan åtta....... men slutar dock halv elva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0