en nästan ledig onsdag

Jag sov så sjukt gott inatt, hihi. Utan telefonsamtal och sms. Fast det är underbart att vakna till att man har fått sms, annars känns det mer okej att sova vidare liksom, om ingen ändå märker det :)

Har ätit en supergod frukost, som alla andra dagar. Brustablett C-vitamin, B50, Vitamin & mineral och en Omega 3. Visst känner man sig mycket piggare om man äter sådant? Fast jag glömde det goda såklart, Kaffe & macka med ost och salami!
Min dag börjar underbart på det sättet. Så, trots att jag var lite smågrinig imorse är jag på bra humör nu. Trots att jag redan har varit nere och tagit ett blodprov. För celiakin, eller.. mest för mammas skull.

Ska väl sätta mig med matteprovet också tänkte jag. Om inte Mia ringer in mig till stan. Ska på miniseminarie vid tre och vid fyra bänkar jag mig på ett cafe med Sussi! Superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0