:)

Innan Sanna kom så drack jag kaffe på trappan, i solen. Superskönt att kunna sitta ute i en tjockiströja och känna att det faktiskt värmer i ansiktet.
Sanna och jag hämtade hundarna och gick en promenad med dom. Det blir lite roligare att gå om man tar hundarna med sig, och uppe hos pappa är det snö överallt nu, så lika lyckliga var de.

Har varit på gymmet med, blev armar, axlar och rygg. Trött som tusan nu, men det är väl precis så det ska vara?
Stack upp en runda till pappa efter det också. Blir lätt så fel om man inte träffas på ett tag.

Imorgon är det fredag. Jag hade behövt plugga och sova i helgen, men så kommer det inte bli. Har planer att festa på lördag, men inte mer. Kan dock tänka mig att det ändras då jag har svårt att sitta still om det händer något kul. Om inte, så tar jag mig nog en bastukväll imorgon uppe hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0